Tema: Re: Palaidi sunys
Autorius: Senis
Data: 2016-12-30 09:37:01
> P.S. Pranest reikia tik tada, kai nuzudomas/suzalojamas zmogus arba
> padaroma materialine zala. Na gatveje valkataujancio suns nudejima gal ir
> butu galima pritempt prie materialines zalos, nezinau.

Mano asmeninis pvz.
Vakarais begioju su treningais savo malonumui.
Begu ir mane is vieno kiemo pasiveja rotveileris ir isisega i koja, bet
gerai isisega....
kieme stovi buduliai, geria alu rankose ir juokiasi...
as aisku ginuosi, bandau sugriebti suni, bet nepavyksta, jis greitesnis...
issikvieziu tel policija, stoviu prie adreso, koja kraujuoja, buduliai
zvengdami surekia, kad suo skiepytas nemyzk i kelnes, uzsidaro vartus ir
dingsta. po 30min atvaziuoja policija, suraso akta, i buduliu kiema
policijos niekas neisileidzia, mane nuveza i ligonine, sutvarsto zaizdas,
reikejo net siuti...
Po savaites gaunu iskvietima i policija, ten paaiskina, kad tuo adresu jokio
suns nera, savininkai jokiu sunu nelaiko, byla nutraukta, jei nesutinku,
galiu per 7 dienas skustis kazkur kitur...
Buciau turejes kuo sauti, buciau ne tik suni bet ir tuos uz tvoros nupyles
tiesiai i tarpuakius !!! nors zinociau, uz ka sedziu, kad 3 debilais bus
maziau....