Tema: Re: Palaidi sunys
Autorius: ManXP
Data: 2016-12-27 23:44:34
Su visa pagarba - nerasyk budamas neprasiblaives po svenciu :) Suo ir
butinoji gintis - stipru...

On 2016-12-27 19:20, ManXP wrote:
> O kokios realiai gali but problemos, nudejus kazkur gatve lakstanti ir
> puolanti suni? Man atrodo, sitas atvejis net i butinaji reikalinguma
> patenka, t.y. gali nusaut suni nx ir net policijai pranest nereikia

Pašaudai viešoje vietoje ir policijai pranešt nereikia? Tu tuo tikras? :)

Jei vienokia ar kitokia forma apsigini nuo šuns ir jis nuo to užverčia
kanopas, tai yra būtinoji gintis, o ne būtinasis reikalingumas. Visiškai
teisingas veiksmas, tik jo legalumą ir ar tikrai viskas vyko būtinosios
ginties sąlygomis, oficialiai gali nuspręsti tik teismas. Todėl įvykus
bet kokiam tokiam įvykiui su fatališkomis pasekmėmis šuniui, reiktų
kviesti policiją ir fiksuoti įvykį. Liudininkai irgi labai į temą. Nes
policija greičiausiai dėl to neturės jokių priekaištų, o, va, šuns
šeimininkas tikrai gali.

Ir šuns puolimas turi būti realus, tuo metu vykstantis ir patartina, jog
tai būtų ne čihuahua ar kaip tie žiurkšuniai vadinasi :) T.y. pasigauti
kažkada praeityje jau tave ar bobutę puolusį šunį ir jį uždaužyti į
asfaltą tikrai nebus būtinąja gintimi.

Vienoje vietoje, pro kurią aš dažnai važiuodavau dviračiu, irgi vis
bandydavo įsisegti į klešnę kažkoks vidutinio dydžio trenktas šunėkas.
Tai kai kartą šoko staigiai iš kažkokio griovio, net išgąsdino. Supykau
ir pamėginau įsegti į snukį iš kojos, bet sunku buvo nestabdant
dviračio, praėjo smūgis jam palei pat snukį. Tada apsisukęs dar vijausi
kokius 200 m :) Nešė kumpius net kelias dulkėjo :] Nuo to karto buvo
ramybė. Pasimokė, nors realiai aš jo net nepaliečiau.