Tema: Re: nuomos sutarties nutraukimas
Autorius: Bronco
Data: 2016-12-07 00:30:17
On 2016-12-06 15:04, Linas Petkevičius wrote:
> O nurodytas straipsnis istikro leidzia nutraukti pries menesi ispejus.
> Net pagal faktines aplinkybes - oer diena, isvyksti ir viskas.

Teismas pasižiūri į šitą nesąmonę, pasikaso pakaušius, nes mato, jog
vėjai surašyti kai yra sudaryta Nuomos sutartis ir taiko Sutartį,
kontekste su bendraisiais civilinės teisės principais.

O jei rašytinės sutarties nėra ar žodinės sutarties sąlygos niekaip
neužfiksuotos, tada taikomos šitos CK normos, kurios, mano kukliu
manymu, yra diskriminacinės vienos iš šalių atžvilgiu. Nelabai aišku,
kodėl pvz. sudarant sutartį dviem fiziniams asmenims, vienas iš jų
laikomas silpnesniąja šalimi. Bet žirafa didelė, jai geriau matyt.