Tema: Re: nuomos sutarties nutraukimas
Autorius: Bronco
Data: 2016-12-06 02:13:09
On 2016-12-06 01:16, Ignas wrote:
> Taip suprantu tas punktas galioja tik tada, kai sutarty nenumatytas joks
> ispejimo terminas.

Arba kai sutartis yra neterminuota žodinė, tada galima lengvai mėnesio
tikėtis.

  Dabar gi mano atveju numatyti 3 menesiai.

Reiškia 3 mėnesiai ir yra. Jei manai, jog tave diskriminuoja ar
sutarties atskiri punktai nusižengia imperatyvioms civilinės teisės
normoms, tada gali kreiptis į teismą, prieš tai paieškojęs kompromiso su
nuomotoju. Nes jei su sutartimi viskas OK, tai nebent gali "žmoniško
supratingumo" prašyti ir pats užsiimti naujo nuomininko paieška.

Jei net tokia galimybė sutartyje nenumatyta, beveik visada atvestas
naujas nuomininkas, kuris pageidauja įsikurti už mėnesio, nesunkiai
išsprendžia sutarties nutraukimo termino paskubinimo problemą.

Prieš kažkiek metų nusprendžiau nuomoti kitą NT, nes susiradau sau
labiau patinkantį variantą, perspėjimo terminas buvo 3 mėnesiai, o man
buvo patogausia po 1,5 mėnesio išsikraustyti. Tai per tą 1,5 mėnesio
pats radau naujus nuomininkus ir pridaviau nuomotojui. Anas liko
patenkintas, o aš nepraradau 1,5 mėn. nuomos mokesčio.