Tema: Re: nuomos sutarties nutraukimas
Autorius: Bronco
Data: 2016-12-06 00:33:31
On 2016-12-05 22:34, mantas wrote:
> Butum nuomininko pusej,sakytum, kad imperatyvi. Diskusijos cia
>  bevaises tuo klausimu,tad nepradek. Pasilikim kiekviens prie
>  savo.

Kam tai svarbu, ką nuomininkas sako ir ką jis galvoja? Yra sutartis ir
ten viskas parašyta. Jei jo manymu sutarties kažkuris iš punktų
"nusižengia imperatyvioms įstatymų normoms", tai marš į teismą tai
įrodyti, nes ne jis tai sprendžia, o teismas.

Šiaip, aš čia nematau jokios erdvės diskusijoms. Pakanka pažiūrėti tame
pačiame CK ir tarp imperatyvių normų nesurasi draudimo šalims nuomos
sutartyje savo nuožiūra nusistatyti perspėjimo laikotarpius. Tarkim, ir
Nuomininkas ir Nuomotojas pageidauja 2-3 mėnesių perspėjimo laikotarpio,
CK tai draudžia?

O gal CK panaikina šalių lygybės principą ir vienai iš šalių leidžia
susitrumpinti sutartyje numatytus terminus savo nuožiūra, o kitą šalį
tolia verčia sutarties laikytis?