Tema: Re: Vilniaus viesojo transporto kontrolieriu veiksmai
Autorius: Arj
Data: 2016-12-01 12:24:40
nu teoriskai patogiau, bet praktiskai, man kaip IT zmogui, visa ta sodros
sistema, kaip ir dauguma valstybiniu sistemu su elektroniniu parasu, yra
geras pvz kaip nereikia daryti.
Nes blyn elementariai pervadinus linkus ir sudeliojus normaliai puslapi,
galima butu viska supaprastinti koki 10x be dideliu pastangu. Dabar greit
gaunasi tik tada kai zinai kas po kuo slepasi.

"Glebas"  parašė naujienų news:o1oqs1$c9e$1@trimpas.omnitel.net...

Dėl ligos pašalpos - priešpaskutinį kartą, kai pildžiau, sugaišau gal
kokias dvi minutes, o paskutinį, kur jau nuolatinis, irgi panašiai...
Tai nepalyginamai patogiau, negu kad anksčiau galiojusi tvarka su
popieriniais ligonlapiais :)