Tema: Re: Vilniaus viesojo transporto kontrolieriu veiksmai
Autorius: LabaiNespauda
Data: 2016-12-01 10:01:13
Spėju, kad su nepilnamečiu iš viso nelabai ką ten daryt gali.
Istorija. Nueinu su sūnum į pas chirurgą dėl stuburo. Jaunuoliui beveik 18,
bet parašyta, kad privalo
atvykti su vienu iš tėvų. Sulaukiam eilės ir jaunuolis įeina pas gydytoją.
Už sekundės išlenda dagtaras
ir prašo manęs užeit. Sakau, o nafig? Ką jis per mažas vienas pabūt?
O dagtaras sako, o kai paskui mane apkaltins seksualiniu priekabiavimu, a
jūs ką pasakysite?
Tai va, ta nepilnamečių sulaikymo ir kitokių priemonių taikymo variantai,
nelabai sulaikytojų pusėje.