Tema: Re: Ar galima medicinine intervencija su sveiko proto zmogumi jampriestaraujantpriesja?
Autorius: Fred
Data: 2016-10-27 20:48:43
10/27/2016 17:45, Bronco rašė:

> Tokie, jog teismas spręstų pjauti jį ar ne. O sprendimui būtų svarbu
> tikrieji motyvai, kokiu tikslu ten tie narkotiniai implantai atsirado.
> Tyčia, netyčia, pacientui žinant, nežinant, tikslas buvo transportuoti
> narkotines medžiagas ar jos iš tikro buvo techniškai optimalus implanto
> užpildas ir t.t. ir pan..
>
> Įsivaizduok, jog kam nors įsiuvama į pilvą "purvinoji" bomba ir
> aiškinama, jog "pacientui būtinos nedidelės švitinimo dozės". Teismas
> leis pjaut ar ne? :)
>
> p.s. tu turbūt hobį turi debiliškas situacijas sugalvoti? Ne kitaip.

	Purvinoji bomba sukelia grėsmę aplinkiniams ir pačiam pacientui, mano
atveju niekam jokios grėsmės nėra.
	Dėl narkotinių implantatų, pirmiausia, niekas nėra įsitikinęs, kad
viduje žmogaus būtent jis, yra tik spėjama (nebent pats kurjeris
pripažįsta). Pirma situacija - kurjeris viską neigia, nors yra įtarimų,
kad jis viską žino ir tikslingai tai daro siekdamas pervežti. Antra
situacija - kurjeris viską pripažįsta, tačiau nenori papildomos
operacijos, nes ji susijusi su rizikomis. Kaip atrodytų teismo sprendimo
vykdymas, besipriešinančiam įtariamajam, kaip kokiam pabėgusiam iš
zoosodo gyvūnui iš toli su šautuvu šautų strėlytę su migdomaisiais ir
gabentų į operacinę pjauti?
	Iš tiesų, tokios dalinai hipotetinės, bet potencialiai realios
situacijos ir jų modeliavimas yra mano hobis. Man jos padeda lavinti
nestandartinį mąstymą.