Tema: Re: Vanduo i? ?iaupo vs i? bambalio...
Autorius: G
Data: 2016-04-27 09:25:09
Tai jo, bet koks vanduo visuomet yra geriau negu jokio vandens. Nu bet
jeigu gamyklinis atsiduoda "prūdu", o čiaupas pernelyg toli - tai kokia
problema visuomet su savimi turėti kokį buteliuką nenumatysiems atvejams
(nesvarbu, su turiniu iš čiaupo ar parduotuvės).

O bet tačiau, pereboro, savaime aišku, irgi iš to vandens daryti
nereikia. Šiandien kaip tik neblogas straipsniukas Delfyje yra :)
http://www.delfi.lt/5braskes/grazios/stebuklus-daranti-vandens-dieta-paprastas-budas-suliekneti-be-badavimo.d?id=71096654

Tokia dieta kaip ir liuks - viskas gražu, sveika ir tobula teigiamai
organizmo būklei palaikyti, bet kyla vienintelis klausimas. Dabar kai
vandens gėrimui tiek dėmesio skiriama, tiksliau ne vien vandens, bet ir
apskritai iš sveikos gyvensenos vos ne fetišas daromas žiniasklaidą
paskaičius, nemažai daliai žmonių ir atmetimo reakcija suveikti.

O ir beje, kaip "mūsų močiūtės" pragyveno sau tiek vandens negerdamos?
Ir apskritai, dar net po šiai dienai yra tokių (nesvarbu, jaunų ar
senų), kurie skysčių beveik nevartoja.