Tema: Re:Spam'as SMS
Autorius: svyt
Data: 2016-03-22 12:44:45
Zmona vakar paskambino maksimai kad nesiustu, gavo pranesima kad
 isbraukti, nebesius ir siandien vel MAKSIMA... androidas moka bet
 ne gimtieji sms operatoriai, ir jie kiek megejiski, nepatogus,
 bandziau viena blokuoja, bet jei pvz veikia navigacija ir ateina
 sms pakimba viskas ir reik perkraut, kitas vel kazkuo neitiko,
 berods reklamomis, ir kad jo nepamorsciau visus kur tik gali savo
 ikonkes kisa kad dirba ir kazka pasiruoses blokuot.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/