Tema: Re: bank? s?skaitos; VMI steb?sena
Autorius: svyt
Data: 2016-01-25 21:26:47
Manai taip sumazes seselis? As manau kad del to jis padides, nes
 visi nelegalus pinigai vengs apskatos, va pvz jei suma uz
 padarytus darbus virsyja 3000 euru (tiek kainuoja apvirtusio
 baltarusio furos pastatymas ant kelio) tenka imti pinigus juodai,
 nes saskaitos israsyt negali. Pavedimo savaite laukt is
 baltarusijos nerimta.
Juokinga, bet va tau pavizdys kaip viena
 svariai dirbancia imone ivare i seseli kvailas sprendimas, dabar
 jie turi kruvas grynu kuriuos reikia kazkur deti, nenesi gi i
 banka, ir vykdo atsiskaitymus taip pat grynais, be saskaitu, nes
 ju nereikia.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----