Tema: Re: bankų sąskaitos; VMI stebėsena
Autorius: Laimis
Data: 2016-01-17 13:21:55
Linas Petkevičius rašė:
> O ka tai turi bendra su globaliniu sekimu. Ar dabar betkuri kontrokes
> mechanizma atmetinesime kaip blogi ir vedanti link globalinio sekimo.

Mano galva tai žingsniai link jo. Kontrolės mechanizmai darosi vis
įmantresni, nes technologijos leidžia vis daugiau. Jei kaip avelės
nesipriešinsime, tai galiausiai gausime čipą po oda ir valdžia turės
dosjė su visais mūsų žingsniais. Ne ne, juk nieko blogo valdžia nenori,
jai taip kontroliuoti bus labai lengva ir efektyvu, doriems piliečiams
dėl to nereikia pergyventi ir t.t. (vieni pliusai).
Individualūs mokesčiai, sveikatos draudimo įmokos pagal pirkinių
krepšelį? Kodėl gi ne?