Tema: Re: bankų sąskaitos; VMI stebėsena
Autorius: Laimis
Data: 2016-01-16 02:35:15
Linas Petkevičius rašė:
> Pats rasei, kad nori ziureti globaliau. Jau n metu vienintele saskaita,
> kuria turiu Lietuvoje - paskolinė. Beveik visas operacijas, per kurias
> mane Lietuvoje galima identifikuoti - tik todėl, kad neturiu ko slėpti.
> Ir tai nedarant nieko specialiai.

Aš asmeniškai irgi neturiu problemų su tuo, kad mane tikrins. Bet turiu
problemą, kad mane apskritai tikrins. Esu prieš automatizmą ir sekimą.
Nenoriu turėti jausmo, kad negaliu nusičiaudėti, nes tai draudžiama (ar
apskaitoma) ir tai bus pastebėta ir suregistruota.
Globalesnis žvilgsnis reiškia, kad reikia pasižiūrėti, ką tai pakeis
visumoje.