Tema: Re: bankų sąskaitos; VMI stebėsena
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-01-16 10:22:22
Tai, kad tau nepatinka kazkas, nereiskia, kad visumoje tai blogai ir
zingsnis link globalinio sekimo. Ir beje shita kontrole nieko neuzdraudzia -
ciaudek kiek nori. kaip ir automatine greicio kotrole, kad nedraudzia tau
kurnors vaziuoti.

"Laimis"  wrote in message news:n7c383$ive$1@trimpas.omnitel.net...

Aš asmeniškai irgi neturiu problemų su tuo, kad mane tikrins. Bet turiu
problemą, kad mane apskritai tikrins. Esu prieš automatizmą ir sekimą.
Nenoriu turėti jausmo, kad negaliu nusičiaudėti, nes tai draudžiama (ar
apskaitoma) ir tai bus pastebėta ir suregistruota.
Globalesnis žvilgsnis reiškia, kad reikia pasižiūrėti, ką tai pakeis
visumoje.