Tema: Re: bankų sąskaitos; VMI stebėsena
Autorius: Laimis
Data: 2016-01-18 13:32:47
Trolis rašė:

> Nu nežinau. Jau daugelį metų pagal kelis kriterijus mano duomenys
> turėdavo būti pranešinėjami rimtesniems skyriams, negu VMI ir nieko.
> nesijaučiu, kad laisvės būtų nors kiek sumažėję.

Sakau, reikia pasižiūrėti globaliau. Ne VMI rimtumas čia ką lemia, bet
pats principas. Tu tampi duomenų rinkiniu, kuriuo labai lengva keistis
tarp institucijų ir subjektų, siekiant tam tikrų tikslų. Kol kas jie
atrodo nekaltai, dalinai sutampa su visuomenės poreikiais, bet iš
principo yra pavojingi, nes jais siekiama pasilengvinti/automatizuoti
sprendimų priėmimą, efektyvinti kontrolę. Tai — greitas, paprastas,
labai efektyvus sprendimas ir kyla vis didesnis noras tuo naudotis vis
giliau. Tai galiausiai dehumanizuoja.

> Aš už tokią kontrolę ir šešėlio mažinimą.

Efektyviausia kontrolė, aukščiausias jos laipsnis yra kiekvieno DNR ir
pirštų antspaudų surinkimas kas kelis metus, piniginės operacijos be
grynųjų (identifikuojant subjektus), judėjimo, komunikacijų įrašinėjimas
su jų automatine analize. Tokioje visuomenėje šešėlio tikrai nebūtų. Ir
doriems piliečiams visiškai nėra dėl ko pergyventi!
Atrodytų — vieni pliusai. Norėtum gyventi joje?