Tema: Re: del PSD
Autorius: aaa
Data: 2015-12-07 07:49:19
>Del emigrantu - tu, matyt nezinai, kas daresi 2010-11 metais, kai
 Sodra pareikalavo visu per krize grizusiu (ir negrizusiu, bet
 nedeklaravusiu isvykimo) susimoket mokescius uz 2007-2009 metus
 arba irodyt, kad tai jau padare...
Ir mokejo, niekur nedingo.

Puikiai zinau, visi deklaravo isvykima ir nebeskaiciavo jokio PSD.  Ir
niekas jokiu pazymu nepristatinejo i LT.
As irgi deklaravau isvykima, kodel tada is manes reikalauja dabar ji moket ?

> Na tai va, mokejei. O kai dingai is ju akiracio - tai iskart ir
> pareikalavo arba sumoket, arba irodyt, kad jau kitur sumokejei.
> Kas tau neaisku??? :D

As issideklaravau LT ir prisideklaravau UK.
Kodel turiu kazka dabar irodynet LT ?

Tai cia is mane UK gali tada tik kazkokiu mokesiu ieskot, kaip as cia
gyvenu, o ne LT...

As puikiai suprantu, kad sodrai nutruko mano mokejimas, todel ji aisku metus
lauke, tada ten kazkoks darbuotojas sedi ir tyrineja, kad turiu dar cia
registruoto NT, tai dabar bet kokiom priemonem mane reketuos, kad tik
mokeciau toliau... nes is manes lengviausia atimti, nes kur gi as desiuos,
jei turiu LT savo paveldeta is tevu nama...
Jei jau butu teisinga, tai bent jau galejo po menesio ar po dvieju atsiust
laiska ar paklausima, kodel as nebemoku PSD, o dabar uz visus metus bac ir
sugalvojo atimt ir dar grasina anstoliais per 10 dienu termina....
Jei as cia negyvenu tai aplamai laiskas turejo but registruotas ir
iteikiamas man asmeniskai o ne imest i pasto deze, as apie ji galejau nieko
net nezinot, cia tik atsitiktinumas, kad mano vaikai i deze paziurejo...
Be to, juk sodra turi visus mano duomenis ir telefona ir email, be to
deklaravau tikslu adresa UK, tai kokia problema man pranest?

Cia as matau tik gudria reketo forma,  kuri naudinga ir sodrai ir
anstoliams, dar nenustebciau, kad anstoliuose dirba tos sodros
giminaiciai....kurie jiems teikia tokia informacija...

Tipo, laisko gi negaus, turesim irodyma, kad perspejom.
Turta arestuojam, na suzinos gal tik po metu, o per ta laika galima ir
parduot kazkam, kam sklypas tinkamas, nes nama juk galima ir kita
pastatyt...
ir cia gryztu namo po keliu metu ziuriu jau kiti gyvena ir legaliai viska
nusipirke !

Ka ne to siekiama ?