Tema: Re: del PSD
Autorius: onty
Data: 2015-12-07 07:22:42
"aaa" <aaa@bbb.lt> Wrote in
> Oi..oi... tamsta gal sodroje dirbi?

Ne

> Gal tada visi emigrantai kurie gyvena UK irgi turi PSD lietuvai moket ?
> Yra daug, kur moteris nedirba, nes dirba ju vyrai, tai jos gal irgi tada PSD
> turi moket ?
> Gal visi tie emigrantai laksto pazymu isiminet ir i lietuva siuntineja, kad
> irodynet, kad jie neskolingi sodrai ???
>
> Gal nebenusigaruokim iki tiek.....

Oo, prasidejo auksti tonai :)
Okk, jamam :D

PSD sistemoje dalyvauja visi pilieciai BE ISIMTIES. Kai kuriems
 dalyviams tam tikra laika SD yra dengiamas valstybes lesomis. Tai
 yra nustatyta istatymuose, tad tau telieka juos zinoti.
Istojus i ES ir iteisinus darbo migracija PSD veikimo teritorija
 issiplete iki ES ribu.
Kas tau neaisku??? :D

Galiu tau tik pasiulyt nueiti pasikonsultuoti pas teisininkus, jei
 netiki manim. Susimokesi, gausi kvalifikuota pagalba. Nes matau,
 kad gyvenimeli nugyvenai, o betaciau ismanymo neigijai.

Homo sovieticus?  :)

Del emigrantu - tu, matyt nezinai, kas daresi 2010-11 metais, kai
 Sodra pareikalavo visu per krize grizusiu (ir negrizusiu, bet
 nedeklaravusiu isvykimo) susimoket mokescius uz 2007-2009 metus
 arba irodyt, kad tai jau padare...
Ir mokejo, niekur nedingo.

> O jei as isskrendu is ES gyvent i kokia Malaizija, tai man ka tipo PSD dar
> prikapses lietuvoje, nes as nepristatau pazymos ???
> ar tada jau as nebe ES, gal tada ponia sodra uzfiksuos, kad as jau kirtau ES
> siena ir nuo tada nebeskaiciuos PSD ?

Kai deklaruosi isvykima is ES - tapsi nebe ES Priv. Sv. apsaugos
 sistemos dalyviu. Tuo atveju mokesi mokescius pagal sistema tos
 salies, kurioje prisideklaruosi ir gyvensi.
Kas tau neaisku??? :D

> Koki mokesti turejau sumoket UK ?
> Ten nuo mano uzdirbtu 75svaru popieriuje, as gaunu i rankas 60.
> koks tai mokestis net nesidomejau, turbut pajamu.
> Agentura man atsiuncia kas menesi algos israsa, kur matau kiek atskaiciuota.
> o dirbu as ten tik kartais ir tik tiek, kiek man reikia pragyvenimui.

Man tai visai neidomu

> o uz visus kitus metus kol LT buvau deklaruotas, viska as cia mokejau.

Na tai va, mokejei. O kai dingai is ju akiracio - tai iskart ir
 pareikalavo arba sumoket, arba irodyt, kad jau kitur sumokejei.
 Kas tau neaisku??? :D

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/