Tema: Re: del PSD
Autorius: aaa
Data: 2015-12-07 06:37:18
> Uz dalyvavima Privalomo Sveikatos Draudimo sistemoje.
> Nepriklausomai nuo to, kur tu ES gyveni ir kiek ja naudojiesi - ji
> yra privalomoji ir todel taip vadinasi.

Oi..oi... tamsta gal sodroje dirbi?

Gal tada visi emigrantai kurie gyvena UK irgi turi PSD lietuvai moket ?
Yra daug, kur moteris nedirba, nes dirba ju vyrai, tai jos gal irgi tada PSD
turi moket ?
Gal visi tie emigrantai laksto pazymu isiminet ir i lietuva siuntineja, kad
irodynet, kad jie neskolingi sodrai ???

Gal nebenusigaruokim iki tiek.....

O jei as isskrendu is ES gyvent i kokia Malaizija, tai man ka tipo PSD dar
prikapses lietuvoje, nes as nepristatau pazymos ???
ar tada jau as nebe ES, gal tada ponia sodra uzfiksuos, kad as jau kirtau ES
siena ir nuo tada nebeskaiciuos PSD ?

>Itariu,
 kad veliau tau teks sumoketi ir uz ankstesnius metus, jei
 nepristatysi pazymos, kad jau sumokejei ta mokesti
 UK.

Koki mokesti turejau sumoket UK ?
Ten nuo mano uzdirbtu 75svaru popieriuje, as gaunu i rankas 60.
koks tai mokestis net nesidomejau, turbut pajamu.
Agentura man atsiuncia kas menesi algos israsa, kur matau kiek atskaiciuota.
o dirbu as ten tik kartais ir tik tiek, kiek man reikia pragyvenimui.

o uz visus kitus metus kol LT buvau deklaruotas, viska as cia mokejau.