Tema: Re: del PSD
Autorius: aaa
Data: 2015-12-05 21:02:37
> Jie kazhkur pamete duomenis. Jei turi ta popieriu, kuriuo esi atleidziamas
> iki 2016, turi su juo eit ir aishkintis.

Tai sita turiu.
Aiskinti visai graziai bandziau.
Bet is manes reikalauja, arba as pateikiu forma F101-104 arba A1 is savo
anglijos kur as dabar gyvenu ir esu registruotas, o jei nepateikiu, tai PSD
as privalau moketi kaip LT pilietis, kadangi turiu toki pasa...
O man tos formos anglai tikrai neisduos dar kelis mennesius....
O sodra parasius per 10 dienu sumoket, arba prades isieskojimo procedura....
na tai kada ir kur as dar galiu spet kazkokios teisybes ieskot ?