Tema: Re: del PSD
Autorius: Tomas
Data: 2015-12-05 15:16:17
Jei nori likti neishpistas, turi buti beveik teisininkas, zhinot visus istatymus, sekt visokius pakeitimus ir pataisas, kuriuos neretai padaro nezhymius ir tyliai, nuolat konsultuotis - lyg daugiau uzhsiemimu neturetum. Mano nuomone, istatymai reikalingi tam, kad jais remiantis butu galima sustabdyt pazheidimus, nusikalstamas veikas, ypac samoningus ir piktybishkus, o ne tam, kad visi pilieciai juos atmintinai zhinotu ir vykdytu paraidziui. Istatymai yra ne tam, kad truks plysh ju pagrindu visus nubausti, o tam, kad esant reikalui butu galima nubausti. Bet mano nuomone nera teisinga, kiekvienas pareigunas, norintis prisipisti tai patvirtins. Ir negaledamas ishdulkint pagal viena istatyma, stengsi nors kaip nors pagal koki nors kita. Piniga tai reikia ishlupt kokiu nors pagrindu.