Tema: Re: 33% uz kompiuteri
Autorius: Bronco
Data: 2008-12-22 02:25:55
xxx wrote:
> Tingiu gincytis. Kazkada buvo monikai su 640x480 rezoliucija ir televizoriai
> su 720x486(ir dabar dar yra tokia). Ir ka?

Kaip ką? Būtent tą ir aiškinau,720x486 nei viename LCD monitoriuje
nerasi, tai viena iš galimų tv rezoliucijų, bet ne monitorių.

> Beje, pvz., wiki:
> A visual display unit, often called simply a monitor or display, is a piece
> of electrical equipment which displays images generated from the video
> output of devices such as computers, without producing a permanent record.
>
> IMHO, atitinka.

Ir kur čia šnekama apie televizorius ir TV tiunerį? Tai pc monitoriaus
apibrėžimas, atsiribojant nuo ekranų gamybos technologijos.

> xxx
>
> P.S.: risam tema, nes nieko neirodysim vienas kitam. Nebent atrastume
> istatyme monitoriaus apibrezima :-)

Na pats klausei ar yra skirtumų, tad aš atsakiau, jog tiek formaliai,
tiek realiai skirtumai yra. Šiuo atveju įstatyme ieškoti apibrėžimo
reiktų tik tuo atveju, jei teisme pasistengtum įrodyti, jog monikas ir
TV yra tas pats daiktas. Visais kitais atvejais nieko įrodinėti
nereikia, nes ant prekės korpuso, įpakavimo ir instrukcijos yra aiškiai
įvardinta kas tai yra ir kaip vadinasi. Todėl galim rišti, nes teisinė
šio klausimo pusė jau išnagrinėta, o geležies skirtumams nagrinėti
siūlyčiau o.c.hardware grupę.