Tema: Re: 33% uz kompiuteri
Autorius: Dainiushas
Data: 2008-12-19 11:11:58
nu zhinau kas perka kompiuteri su LCD teliku. Ir jie visa laika stoves kartu. Tai chia sukchiavimas ar nelabai?

--
Dainius

"Bronco" <TRINTI_bronco.mai@gmail.com> wrote in message news:gid83g$kre$1@trimpas.omnitel.net...
new wrote:
> na "doras" as paminejau todel kad nenoriu apgauti valstybes, tiesiog man
> naujo monitorio nereikia, o GPM esu ne viena tukstanti sumokejes..

Nenori apgauti, bet bandai. Nežinau net kaip tai vertinti :) Na,
neskirta šita lengvata televizoriams, neskirta. Tad jei susigrąžinsi
kažkaip, tai būsi padaręs būtent tai, ko, anot paties, "nenorėjai". Pvz.
aš irgi pirkau teliką, bet net mintis nekilo jį įpaišyti kaip monitorių
ir susigrąžinti dalį pinigų tokiu būdu. Tai, kad prie jo galima pajungti
pc, reikalo esmės nekeičia. Beveik visus daiktus galima naudoti ne pagal
jų tiesioginę paskirtį, bet tai tų daiktų esmės ir pavadinimo nekeičia.