Tema: Re: 33% uz kompiuteri
Autorius: xxx
Data: 2008-12-19 21:11:49
Kuo monitorius su tv tiuneriu skiriasi nuo televizoriaus su VGA jungtimi?

xxx

"Bronco" <TRINTI_bronco.mai@gmail.com> wrote in message
Teorikai, jei pardavjas  sskaita parays tik "LCD" ir modelio
pavadinim, tai nebus sukiavimas, o pro VMi gal ir praeis, o gal ir ne.
Ten irgi ne visiki gluai dirba ir jau yra mat 50 coli dydio
"monitori" :) Jei nepraeis, tai liksi ir be kompensacijos u komp.
Todl, "dorasis mogau", geriau nesukiauk ir pirk su monitoriumi, kuri
vliau kam nors parduosi kiek pigiau. Arba pirk monik su TV tiuneriu ir
bus tau "telikas".