Tema: Re: 33% uz kompiuteri
Autorius: Bronco
Data: 2008-12-17 23:45:49
Teoriškai, jei pardavėjas į sąskaita parašys tik "LCD" ir modelio
pavadinimą, tai nebus sukčiavimas, o pro VMi gal ir praeis, o gal ir ne.
Ten irgi ne visiški glušai dirba ir jau yra matę 50 colių dydžio
"monitorių" :) Jei nepraeis, tai liksi ir be kompensacijos už kompą.
Todėl, "dorasis žmogau", geriau nesukčiauk ir pirk su monitoriumi, kuri
vėliau kam nors parduosi kiek pigiau. Arba pirk moniką su TV tiuneriu ir
bus tau "telikas".