Tema: Re: 33% uz kompiuteri
Autorius: Bronco
Data: 2008-12-21 21:31:07
xxx wrote:

> P.P.S.: skaiciau kazkada toki fantastinis apsakyma. Tai ten perrasant
> inventorine knyga buvo suklysta ir gavosi neaiskus zodis. Kai reikejo
> nurasyti, tai nurasymo priezastyje buvo nurodyta, kad "daiktas subyrejo del
> perkrovos". Veliau pasirode, kad tas neaiskus daiktas yra shuo. Ta proga
> buvo paskelbtas karantinas :-)

Aha, šitą ir aš skaitęs kažkada :)

> P.P.S.: isvardink prasau skirtumus tarp monitoriaus su tv tiuneriu ir
> televizoriaus su VGA jungtimi. Nu nors viena!

Aš tau ne vieną, o kelis skirtumus parodysiu, gal net pats nebeprašysi,
kai surasi ir palyginsi konkrečius vienodo dydžio monitorių su TV
tiuneriu ir LCD televizorių. Jei reikės pagalbos ieškant skirtumų, tai
įmesk nuorodas į konkrečius modelius, kuriuos lygini, pasakysiu kur
žiūrėti ;)

p.s. monitoriaus, netgi su TV tiuneriu, pagrindinė užduotis yra kuo
geriau atlikti monitoriaus funkciją, TV rodymas yra papildomas
navarotas, LCD TV gi optimizuotas TV rodymui, o kompo pajungimas opcija.
Tarkim, susirask 42" LCD TV ir pabandyk susirasti tokio dydžio moniką su
TV tiuneriu (jei pavyks :), vieną skirtumą iškart pamatysi - kainą :)
Kai imsi gilintis į specifikacijas, energijos taupymo režimus, vaizdo
atkūrimo, kalibravimo subtilybes, jungtis, netgi REZOLIUCIJĄ, tada
suvoksi ir kodėl toks kainų skirtumas.

Pvz. iš gyvenimo:

> PRODUKTO PAVADINIMAS	SAMSUNG 305T
> PRODUKTO KODAS	LS30HUXCB/EDC
> GAMINTOJO KODAS	LS30HUXCB/EDC
> EAN-KODAS	8808987476960
> GAMINTOJAS	SAMSUNG
> PRODUKTŲ GRUPĖ	MONITORIAI
> REKOMENDUOJAMA ŠALIS	Visos šalys
> MONITORIŲ TIPAS	TFT,TFT,
> PLOKŠČIAS EKRANAS (T/N)	TAIP
> MONITORIAUS DYDIS	30''
> MAKS. REZOLIUCIJA	2560x1600
> SKLEISTINĖS DAŽNIS (max. raiška)	60 Hz
> REKOMENDUOJAMA REZOLIUCIJA	2560x1600

Dabar ar matei 30" LCD TV su rezoliucija 2560x1600, arba, ar matei
monitorių 42-50" dydžio, su 1920x1080 rezoliucija? Tai kaip ir nėra apie
ką šnekėt teoriškai, kai praktikoje įdėmiai pasižiūrėjus, iškart matomi
akivaizdūs skirtumai. Trumpiau tariant, televizijai - telikas, kompui -
monitorius, ir tik išimtinais atvejais ar pasižaidimui, žmonės kompą
jungia prie TV ar dėl laisvos vietos patalpoje trukumo, perka kompui
monitorių su TV tiuneriu.