Tema: Re: ieskinys
Autorius: Cube
Data: 2008-12-19 21:24:32
Linas Petkevičius wrote:
> Tikrai jie tures tai irodineti ? Ar nepasirasymas nera jau ju nuomones
> pareisimas, kad jie to nelaiko butinu. Nes dabar gaunasi, kad kaimynas
> pakabins dzinguliuka, nors mano paraso nera ir ash turiu irodineti, kad
> neryzas ? IMHO su tokia logika jie nepraeis.

Taip, turi, ir cia ir yra esme. Nes jei remontas objektyviai butinas,
tai ju nuomone niekam ir neidomi, vistiek privalo saskaitas apmoketi.
Galimybe nemoketi butu tik tada, jei irodytu, kad ne tik kad jis
nesutiko, bet kad ir is tikruju nebuvo butinas. O del to irodinejimo,
kad neryzas, tai cia tokiais akivaizdziais atvejais kai kaimynas
dzinguliuka kabinasi, tai administruojanti imone tokio remonto ne
nedarytu, cia matyt faktine situacija sudetingesne ir galima
interpretuoti ir taip ir taip.