Tema: Re: ieskinys
Autorius: A&G
Data: 2008-12-19 20:36:12
:) linksmai cia aisku
nu buvo renkami parasai del tos renovacijos, kaip suprantu visi turejo
pasirasyt, kitaip nebutu komunalinis ukis pasirases sutarties su vilniaus
energija ir manau kad pasirase visi, veliau girdejau kelis rekaujant kad
nevatai parasai buvo suklastoti ir t.t. nu va dabar viskas nuejo iki teismo

man tik nesuprantama, kodel butu savininkai pasirase sitai renovacijai, tame
tarpe ir as, esam atsakovai? ieskinyj perskaiciau kad dar ketinama is
registru centro isreikalaut musu asmens kodu nezinia kam

o komunalinis ukis siuncia saskaitas, kuriose yra punktas: remonto darbai,
ten po kokius 8 lt kas men