Tema: Re: ieskinys
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2008-12-19 20:42:40
> energija ir manau kad pasirase visi, veliau girdejau kelis rekaujant kad
> nevatai parasai buvo suklastoti

Na jeigu tik tiek ir parasai nesuklastoti...

> man tik nesuprantama, kodel butu savininkai pasirase sitai renovacijai,
> tame tarpe ir as, esam atsakovai?

Na tagi turejo parasyti, kodel jie jus laiko atsakovais ? Jei suklatoti
parasai, tada kaip ir aisku.

 ieskinyj perskaiciau kad dar ketinama is
> registru centro isreikalaut musu asmens kodu nezinia kam

Irgi tures motyvuot. Gali prasyti ir bobutes metriku, bet teismas jau
nuspres ar to reikia ar ne.

> o komunalinis ukis siuncia saskaitas, kuriose yra punktas: remonto darbai,
> ten po kokius 8 lt kas men

IMHO cia jie ir bylinesis. Jeigu nera kriminalo, tai bent jau IMHO
bendraturcius sunkiai pritrauks iki atsakovu.