Tema: Re: ieskinys
Autorius: A&G
Data: 2008-12-19 21:20:12
parasyta kad atsakovai privalo pateikti teismui atsiliepimus ir dar
atsiliepimai turi atitikti CPK 111 str ir 142 str 2 dalies reikalavimus,
pagal kuriuos turi buti papildomai nurodyta:sutinkama ar ne su pareikstu
ieskiniu; nesutikimo motyvai: irodymai, kuriais yra grindziami nesutikimo
motyvai; atsakovo nuomone del sprendimo uz akiu priemimo ir t.t. ir visa tai
turi atitikti CPK 113 str reikalavimus!

apart to kad dejau parasa kad sutinku del renovacijos nieko daugiau
nepasirasinejau.
ka man dabar kulniuot pas koki jurista kad man ta atsiliepima pagal visas
normas surasytu?