Tema: Re: ieskinys
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2008-12-19 20:24:38
Ar teisingai suprantu situacija. Name 45 gyventojai. 30 gyventoju kieme
loshe domino ir nusprende, kad nori ant namo kokia Swarovskio inkrustacija
instaliuot - kad kitu namu kaimynai pavydetu. Tarpusavyje susitare, nuejo
pas Swarovski distributoriu ir nusipirko dydeli dzinguliuka, per penkis
metus issimoketinai. Dzinguliuku pardavejas nesismulkina - namas visiems
pagrazejo, todel saskaita siuncia visiems gyventojams. Aisku, tie 15, kur
domino nelosia, nuo tokios situacijos biski ahujeli. Toks raskladas ?

Jeigu taip, tada nesuprantu dvieju niuansu:

1. Kokio vyrisko lytinio organo jie kazka moka, kad paskui reikalauti
susigrazinti ? Jei komunalininkai tai itraukia i kokia bendra faktura,
gyventojas pagal CK 6.40.2 ramia dusia tos dalies nemoka ir laukia kol ji
ishkvies i teisma.

2. Kokio to paties organo, jie skundzia ne kreditoriu uz neteisetus
reikalavimus, o savo bendraturcius ? Jei man kaimynas pakeis buto duris, aš
jam pasakysiu Ačiū. Jei pas mane ateis kažkas su pretenzijomis dėl babkių už
tas duris, aš tik pasakysiu, kad man duris nupirko kaimynas ir aš jam jokių
pretenzijų neturiu. Jei nepatinka - pasiimkit ir neskites, tik grazinkite
senas atgal.