Tema: Re: Linkomanijos byla
Autorius: homo erectus
Data: 2012-12-16 13:14:39
2012-12-16 10:44, Ugnius Kiguolis rašė:
> man tai isvis keistas toks Lavono samprotavimas. tai jei tau per brangu
> pirkti belekoki kurini tai ir neperki. Kaina nusistato autorius kokia
> tik nori. Ir cia ne vien apie muzika, ir viena nuotrauka kartais gali
> buti verta keliolikos tukstanciu. kiek tada turi kainuoti paveiskslas?
> irgi neverti milijonu?
>   Kas cia per sovietinis mastymas, neiperku Gero merso, tai nupyzdysiu
> is vokieciu, perkalsiu numerius ir jis tada pasidarys saziningai mano.
>
> Ir taip, jei autorius tiek populiarus ir idomus, tai be abejo viena
> [...]

Kaip gražiai čia suoki. Bet šiai ne autorius kainas nustatinėja. O
visokios leidybos kompanijus, kurios tam pačiam autoriui grašius atseikėja.

Yra n pavyzdžių kai tie patys autoriai užsiknisę su tais leidėjais patys
į visokias a la Linkomanijas savo kūrinius sudeda. Ir iš Donations
susirenka dar daugiau, nei iš įrašų kompanijų gauna.