Tema: Re: Linkomanijos byla
Autorius: Ugnius Kiguolis
Data: 2012-12-14 13:02:28
galima postringaut iki begalybes. Vagyste yra vagyste.
ir tikiuos greiciau visi filmai.in linkomanijos rapidshierai ir kiti
nelegaliai uzdirbantys saitai isnyks, arba taps legaliais. susimokes
mokescius uz platinama turini autoriams.
Interneto tam uzdrausti nereikia, o isisaknijusi nora vogti ir netgi
nesuprasti to, laikas butu ismusti baudomis.