Tema: Re: Linkomanijos byla
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-12-16 11:10:50
O ka tau turi padaryti knygos autorius, programos kurejas, ar muzikantas,
kurio kuryba nenumato koncertavimo? Irgi turi gyventi ne is savo darbo
rezultato, bet teikdamas kazkokias kitas paslaugas?

"Lavonas"  wrote in message news:kaj5cl$fg2$1@trimpas.omnitel.net...

Bled koke tai nesamone. Kas pasakys teisinga kaina uz tavo kuriny? Pvz tai
daina. Kas pasakys kieik tu turi gauti ishvis babkiu uz ta daina? Ash manau,
kad kiekvienas moketi uz ta tavo daina neturetu, nes tai yra polnaja chuine.
Tu dainele sukurei ir gauni melejona litu uz ja? Nu visishka nesamone. Nera
dainos vertos tiek babkiu. Ash eiliny karta sakau, kad tu ble kaip
kurejas/atlikejas turi gauti babkes tik uz savo varga koncertuose, o
mp3-oike turi buti nachalevna, nes tu nedirbi suka. Jeigu nori mano babkiu
atvazok i mano miesta ir padaryk koncerta, na arbe tiek tos ash atvaziuosiu
i ta miesta kur koncertas bus. Todel ash visishkai nesijautciu joks vagis. O
tie vargshai menininkai uzpiso verkti ir tegul aina nachui.