Tema: Re: Linkomanijos byla
Autorius: Rimas
Data: 2012-12-14 16:32:57
2012.12.14 15:26, Ugnius Kiguolis rašė:
> tu man keistas. as sneku apie "afigenos" valdzios "afigenus" sprendimus.
> jei jau taip, tai ko cia virkauji del DP?

O aš nesuprantu, ko tau nepatinka tas "kaip atlikejai ir memiminai
apmokestinti nuo 15% iki 55%".
Man tai kaip tik geriau gyvent pasidarė - pelno mokestis sumažėjo nuo
15% iki 5% pvz (mažom įmonėlėm pvz.)

Jei viską tvarkingai darai, mokesčiu moki ir nesistengi kaip čia ką
prasukt, kad tik mokesčiai mažesnį būtų - tai niekas nesikeičia.
Vienas kitas mokesčio padidėjimas/sumažėjimas įtakos nedaro.
O jei valdžia randa kažkokią spragą (mokesčiai, įstatymai) ir paskui ją
užkamšo - tai jo, tada labai bloga valdžia. Dirbt neleidžia, iš Lietuvos
veja ir pan.