Tema: Re: Linkomanijos byla
Autorius: amenox
Data: 2012-12-14 21:18:57
Aš šiaip optimistiškai į viską žiūriu ir nemanau kad visi sukčiai, yra
žmonių kurie sąžiningai uždirba ir net nemažus pinigus. Svarbu tai, kad
visiems sąlygos tos pačios ir vieni sugeba uždirbt kiti ne, net tie patys
"amatininkai" ir "menininkai". Taip kad nereik čia panikuot ir visus šunis
kart ant valdžios. Eikit dirbt čia nefludiję. :)