Tema: Re: del TEO akcijiniu planu
Autorius: krx
Data: 2009-11-02 21:57:46
"niuzas" <niuzas@gmail.com> wrote in message
news:hc9llv$ko4$1@trimpas.omnitel.net...
> is tikro knisa sita telekomo sistema, na bet cia turbus nedamastymas
> marketologu. kazkada buvau pasirases irgi akcijine sutarti trim metams,
> praejo tie metai, isipareigojimu nebeliko. logiska butu leisti pritaikyti
> akcijos salygas man, vel isipareigociau trim metam, mokeciau.
>
> bet negalima.
>
> na viskas turi ir gera puse, tai labai kazkaip priverte aktyviai ieskoti
> alternatyvu ir va jau keli menesiai nebeesu teo klientas. tai vat, tokia
> idomi teo sistema suveikia tik ten kur alternatyvu nera.  o siaip tai
> [...]

Manau, kad ponas klystate, nes įprastu atveju naujose sutartyse yra išmtis,
kad senu adresu paslauga neturėjo būti teikiama kažkurį laiką.

Beje, jei žiūrint iš TEO pusės, tai jie skina ganėtinai neblogus rezultatus
savo vat tokio monopolio sąskaita, bet tą monopolį formuoja vartotojų
nepaslankumas ir nenoras ieškoti alternatyvų, skatinti atipinių investicijų.