Tema: Re: del TEO akcijiniu planu
Autorius: Volcano
Data: 2009-10-13 11:13:10
esme ne tame :)
pano sutartis jau pasibaigus senai, laikiau vis geresnio pasiulymo, jau ilga
laike, sulaukiau, bet turi buti naujas klientas jei nori pasinaudoti :)
o as ir noriu buti naujas klientas pasirasyti ilgamete lojalumo sutarti
moketi pinigus :) deja negaliu....
kapis? :)  truputi kitas variantas cia, metytis nenoriu, noriu likti, noriu
paimti is naujo viska, deja seniema klientam to negalima :)

viskas cia normalu toks marketingas, tad ner ka cia ir diskutuoti :)

--
Volcano
skype: Volcano_lt