Tema: Re: isheitis isheitis isheitis
Autorius: krx
Data: 2009-10-23 15:35:28
O man rodosi, jūs neteisingai elgiatės. Jei papasakojat savo situaciją ir
klausiat - ar galios, tai be abejo, atsakymas yra daugiau, nei akivaizdus.

Tiesiog pabandykite užsisakyt tiesiai, pačiam nepasakojant jokių detalių, ir
jei netik sąlygos - nesirašysit ir tiek. Vis vien ten pas juos viską
sprendžia kompas, ir jei neleis, tai neleis, bet neleisit operatoriui jūsų
pakramtyt...