Tema: Re: del TEO akcijiniu planu
Autorius: niuzas
Data: 2009-10-28 16:49:35
is tikro knisa sita telekomo sistema, na bet cia turbus nedamastymas
marketologu. kazkada buvau pasirases irgi akcijine sutarti trim metams,
praejo tie metai, isipareigojimu nebeliko. logiska butu leisti pritaikyti
akcijos salygas man, vel isipareigociau trim metam, mokeciau.

bet negalima.

na viskas turi ir gera puse, tai labai kazkaip priverte aktyviai ieskoti
alternatyvu ir va jau keli menesiai nebeesu teo klientas. tai vat, tokia
idomi teo sistema suveikia tik ten kur alternatyvu nera.  o siaip tai
iseitis tik viena jei alternatyvu nera, paziureti kada baigiasi viena
akcija, atsisakyti paslaugu pabaigoje akcijos, po tos akcijos pabaigos
prasides kita akcija, tada bus galima paimti.