Tema: Re: del TEO akcijiniu planu
Autorius: YZF
Data: 2009-10-13 12:06:47
Akcija tai yra paslaugos pardavimas, galima mananciai sakyti, uz dyka arba
uz savikaina. Butent tam kad pritraukti naujus klientus is konkurentu puses.
Bet visiems negali jie taikyti akciju nes nebus pakankamai pelno kad teikti
ta paslauga apskritai.

Bet tu nepergyvenk, tie dabar esantys nauji, kazkada taps nebenauji ir jiems
taipogi negalios tokios akcijos.... :)