Tema: Re: Bambioskiu receptai
Autorius: Darko
Data: 2009-08-13 09:59:02
Gerai, kad nesusižaloję likot. Va kolegės sesers vyras mėgo labai jau pirotechnika užsiminėti, taip mėgo, kad net per naujuosius nesusilaikė nepabandęs savadarbių sprogmenų pasprogdint. Rezultatas - nutraukti pirštai, likęs tik vienas nykštis, jau penkta ar šešta operacija bus daroma, o buvo perspektyvus irkluotojas.