Tema: Re: Bambioskiu receptai
Autorius: Sharkius
Data: 2009-08-13 00:42:22
nu bbet del magnio tai kartais reikedavo pavargt - nes namo i skladuka nest
nebudavo galima, ibo "tevas pamatys ir atims", o miskelyje  paslepus tanko
rata, gretimo kiemo shaika i ji kesindavosi.... Ale va gerai kad draugelis
tevo neturejo - tik motina, kuri nelabai suprasdavo, kad tas sugreziotas
gelzgalys yra ne priekalas spykiams lygint, o vienas is pagridiniu
ingredientu bambioskems, tai pas ji skladuke visas pirotechnikos fabrikelis
buvo:D