Tema: Re: ir dar viena
Autorius: Atlepausis
Data: 2009-08-04 21:32:55
Nors pats anekdotas minusinis, dedu didžiulį pliusą ponui (ar poniai?) hyperspace už labai gražią, raiškią lietuvių kalbą. Tiesiog malonu, kad kažkas taip rašo (tebūnie ir copy/paste (tpfu, kopijuoti/įklijuoti, tada pagarba tikrajam autoriui)), net _skanu_ skaityt!!!

O gal aš atsilikęs nuo madų o.h? Kažkaip nebėra laiko reguliariai čia lankytis :-(

--
Darius M.