Tema: Re: Uzkandziai prie vyno
Autorius: Justas
Data: 2009-05-24 13:28:47
visu pirma, abejojiu ar turesim galimybe pabendrauti. man paprasciausiai
neidomu ;)
visu antra, vadindamas trioxalom ar kokiais kitais zodziais, nepaneigsi
fakto, kad virtuve ten buvo teisinga. teisinga ji tiek pat, kiek
katpedele yra lietuviu nacionaline virtuve.
ir cia gi ne as vienas sugalvojau sita dalyka.
man tik nesuprantamas dalykas, kodel taip sunku priimti kritika ir su
tuo susitaikyti? butina kelis metus dabar apie ta prisiminti? ;)
kazka cia dar norejau rasyt, bet vis labiau aiskeja beprasmiskumas sito
dalyko..