Tema: Re: Uzkandziai prie vyno
Autorius: Diana
Data: 2009-05-22 16:43:22
Kiekviena vyna gamintanti tauta turi savo specifiniu uzkandziu.. Nustebtum
tikriausiai pamates ka vengrai kartais prie vyno pateikia :)
(batonas uzteptas taukais ant kuriu pabarstyta pjaustyto svogunu bei
paprikos milteliu plius (optional) marinuotas pipiriuks)
Kiekvienam savo, juk del skonio nesigincijama.