Tema: Re: Re:Peiliu galandinimas
Autorius: Night
Data: 2016-12-10 19:36:03
Nieko blogo tame, kad naudoji tai, kad paprastai naudojasi, nekelia pavojaus
sveikatai ir gyvybei ir prieziuros nereikia, bet suprask, kad yra ir tokiu
zmoniu, kurie nelinke uzsiimineti porno su dantytais peiliais pjaustydami,
taigi ju nedantyti peiliai pageidautina turi buti astrus - kitaip vargo
vakariene. Beje, atsipes peilis daznai gali buti pavojingesnis uz astru - su
juo naudoji daugiau jegos, todel pasekmes gali buti blogesnes.