Tema: Re: Peiliu galandinimas
Autorius: spakainas
Data: 2016-12-07 10:01:36
Tai jeigu jis ten jau gerokai bukas, tai tas 1000 yra labai per švelnus,
pradžiai su kokiu 150-300 pratraukt gerai, o tada jau davedinėt. Na arba
tikrai ne 100 brūkšt daryt, o gerokai daugiau.
O kampą tikrai pavyksta idealiai išlaikyt? Nes aš taip įtariu čia
pagrindinė bėda gali būt, tie akmenys tai gerokai įgudusiems, imho.