Tema: Re: Re:Peiliu galandinimas
Autorius: svyt
Data: 2016-12-09 17:54:10
As megstu peilius su dantukais, ju daug galast nereikia, kaip
 pjukliuku ir uzsalusia mesa is saldiklio perpjaunu. Ar duona, tik
 tiek kad nespaust o truputi bruzint nespaudziant reikia, dar
 geriau, koks baltas suris pvz netrupa taip pjaunant.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/