Tema: Re: Shurupa, Charhio, Chalshlama?
Autorius: svyt
Data: 2016-03-19 14:58:46
Pastetui ar sasiskom jis sueina, kartu su smegenim, akim,
 lytiniais organais ir kitom siap nelabai valgomom ir neestetiskom
 kuno dalim. Bet uztat maistinga ir nebrangu, kai kuriose salyse
 smegenys bei buliaus ar kuilio kiausiniai delikatesas, vaistas
 nuo silpnaprotystes ir impotencijos.
Fliakai man atrodo vistos skrandukai. Nebandziau, man slykstoka
 tokius dalykus valgyt. Kaip ir pasteta, slapianke, ar sasiskas.
 Net zemaitisku vedaru ar kraujines desros nesu valges. Lygiai
 kaip ziurkiu, tarakonu ar kebabu :)
Juokauju, del kebabu, bei gali but kad esu valges ziurkes
 pirkdamas kebabus ar guliasa, ar kibinus kokius.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/