Tema: Re: Shurupa, Charhio, Chalshlama?
Autorius: Resolut@home
Data: 2016-03-08 21:58:40
Tokiu specifiniu organu uzsisakau "Gegio" Uzupyje.  Per kelias dienas
parupina.

"Gipsas"  wrote in message news:nbm15o$ojo$1@trimpas.omnitel.net...

nu jo ..as irgi kaitalioju mesa...bet dazniausiai gaunasi
aviena/kiauliena....na ir kartais jautiena (Charchio)...visai gal reikia
pabandyti su vistiena....visa vista sumetyt gabalais...
kazkaip vis knieti isbandyti armeniska Chash sriuba
http://gcook.ru/supy/armyanskie-supy-eto-ne-tolko-myaso.html bet kaip
suprantu reikia karves skrandzio is kazkur gaut..:)